اتش سوزي در برج 22طبقه چيتگر و مصدوميت 4 نفر

اتش سوزي در برج 22طبقه چيتگر و مصدوميت 4 نفر

سيد جلال ملکي روز پنج شنبه درباره جزييات  اين حادثه گفت: ساعت 1:42 بامداد حادثه آتش سوزي برج مسکوني در شهرک چيتگر به سامانه 125 اعلام و ماموران 7 ايستگاه آتش نشاني به همراه نردبان؛ بالابر و خودروي تنفسي به محل حادثه اعزام شدند.
وي بيان کرد: محل آتش سوزي يک برج 22 مسکوني که در 40 واحد آن افراد ساکن بودند و بسياري از واحدهاي مسکوني اين برج خالي از سکنه بود.
ملکي با بيان اينکه آتش از طريق بالکن يکي از واحدهاي طبقه اول و از ضلع غربي اين ساختمان آغاز شده بود ادامه داد: آتش از قسمت نماي شرقي ساختمان به طبقه دوم نيز سرايت کرده بود که آتش نشانان وارد عمليات شده و موفق شدند آتش را مهار کنند‌.
وي با بيان اينکه دود زيادي طبقات را فرا گرفته بود و بسياري از افراد در ميان دود غليظ در طبقات گرفتار بودند افزود: گروهي از آتش نشانان وارد عمليات نجات و جستجو شدند و موفق شدند بيش از 30 نفر از افراد گرفتار شده در ساختمان را نجات دهند.
سخنگوي سازمان آتش نشاني علت اين آتش سوزي را در دست بررسي کارشناسان اين سازمان اعلام کرد و گفت: آتش نشانان پس از عمليات تخليه دود و ايمن سازي در ساعت 5:40 امروز به اين عمليات پايان دادند.

 

منبع:ايرنا

پنجشنبه 25 خرداد 1396

عضویت در خبرنامه داریان